North Fish kupony

Ogromna ilość sklepów umożliwia swoim Klientom korzystanie z wszelkiego rodzaju kuponów rabatowych bądź bonów zakupowych. Korzystając z nich możliwe jest obniżenie kosztów zakupu danego produktu bądź usługi nawet o kilkadziesiąt procent. Skąd wzięły się kupony rabatowe, jak z nich korzystać i jak szerokie korzyści płyną z ich wykorzystywania? Na te pytania udzielimy Państwu odpowiedzi w poniższym poradniku. Zapraszamy do lektury!
Historia kuponów rabatowych
Historia kuponów rabatowych sięga już ponad… 110 lat! W 1894 roku biznesmen mieszkający w Atlancie, współwłaściciel Coca-Coli, Asa Chandler zamierzał przetestować innowacyjny sposób do promocji swojego nowego napoju. Tej metody nie testowano nigdy wcześniej. Jego zamiarem było osiągnięcie sukcesu, zdobycie rozpoznawalności produktu w dużej liczbie gospodarstw domowych. Jego celem była również sprzedaż Coca-Coli liczona w tonach. Do tego celu posłużyły mu ręcznie pisane bony – dzięki nim można było otrzymywać butelki Coca-Coli całkiem za darmo. Mężczyzna umieścił je w czasopismach i magazynach. Zdarzało się również, że wysyłał je także bezpośrednio do skrzynek pocztowych potencjalnych Klientów, którzy mieliby być zainteresowani tym czarnym, bezalkoholowym napojem. Asa Chandler chyba sam nie spodziewał się oszałamiającego rezultatu przeprowadzonych przez siebie działań: ponad osiem miliardów butelek napoju Coca-Cola zostało rozdanych całkiem za darmo. Dzięki temu marka oraz produkt stały się częścią większości gospodarstw domowych. W dzisiejszych czasach z tej innowacyjnej metody na pozyskanie Klientów w dalszym ciągu korzysta cała masa przedsiębiorstw. Korzyści płynące z funkcjonowania kuponów rabatowych są bowiem obopólne: marki zyskują Klientów, a Klienci robią zakupy za niższą cenę, bądź uzyskują coś całkiem za darmo.
Funkcje kuponów i bonów rabatowych
Kupony rabatowe zaliczamy do narzędzi, które pozwalają sklepom zbudować lojalność Klientów. Wprowadzenie na rynek bonów czy kuponów rabatowych wiąże się nie tylko z korzyścią dla przedsiębiorców, którym zwiększa się sprzedaż. Kody rabatowe opłacają się również Konsumentom – dzięki kupowaniu produktów po niższej cenie można zaoszczędzić w ciągu roku naprawdę pokaźne sumy pieniędzy.
Kupony rabatowe – gdzie szukać?
Niektórym wydaje się, że aby móc korzystać z kuponów rabatowych trzeba posiadać tak zwaną „wiedzę tajemną”. Jest to nieprawda – są one bowiem dostępne dla każdego. Można je znaleźć na specjalnych stronach z kuponami, których w internecie jest cała masa. Można również wpisać w Google frazę „kupony zniżkowe”. Dzięki temu jest bardzo prawdopodobne, że uda nam się znaleźć to, czego poszukujemy.
Istnieje również szereg aplikacji mobilnych, które zawierają kupony i bony rabatowe. Dzielimy je na programy agregujące dane z różnych sklepów (na przykład Kody.pl czy Qpony) oraz te założone przez konkretne firmy. W tych drugich bardzo często można znaleźć całkiem inne promocje aniżeli te, które oferowane są w sklepach stacjonarnych. Bardzo ciekawe oferty rabatowe mają działające w Polsce restauracje, takie jak Mcdonald’s, North Fish, Burger King czy KFC. Ich oferty można znaleźć zarówno w formie papierowej w restauracjach jak i mobilnej – poprzez dedykowane aplikacje, które można pobrać na smartfona.
Korzystanie z kuponów rabatowych – instrukcja
Kod rabatowy to najczęściej ciąg liter oraz cyfr, który trzeba wpisać w określonym miejscu w sklepie internetowym. Jeżeli w serwisie z kuponami uda nam się znaleźć interesującą nas ofertę, wówczas trzeba kliknąć w pole „pokaż kod”. Wtedy wyświetla się hasło, które będzie uprawniało do rabatu. Należy je skopiować do schowka. W tym miejscu zazwyczaj są też dostępne szczegółowe informacje dotyczące rabatu. Oferty konstruowane są w różnorodny sposób, na przykład zniżki mogą obowiązywać tylko pod warunkiem zrobienia zakupów za określoną kwotę, na przykład 300 złotych bądź na określony w regulaminie asortyment danego sklepu.
Korzystanie z kuponów rabatowych nie powinno sprawić nikomu żadnego problemu – jest to naprawdę bardzo proste. Po wybraniu towaru, ale przed wejściem do systemu płatniczego, każdy sklep wyświetla dokładne podsumowanie składanego przez nas zamówienia. Tam znajduje się również pole pod nazwą „wpisz kod rabatowy” bądź „mam kod rabatowy”. W to miejsce należy wkleić uprzednio skopiowany ciąg znaków i cyfr. Następnie klikamy „przelicz”. W przypadku, gdy kupon został skopiowany w sposób prawidłowy oraz w dalszym ciągu jest ważny, system przeliczy kwotę zniżki w sposób automatyczny. Wtedy można przejść do ostatniego etapu przeprowadzanych zakupów, czyli finalizacji zamówienia poprzez dokonanie stosownej płatności.
Korzystanie z bonów zniżkowych – instrukcja
Bony zniżkowe najczęściej spotyka się w środowisku offline. Wiele sklepów wydaje Klientom bony rabatowe, które można wykorzystać w trakcie kolejnych zakupów. Dotyczy to Klientów, którzy robili zakupy po raz pierwszy. Bony rozdawane są w fastfoodach, restauracjach i niektóre sieci marketów w zamian za uzbieranie określonej liczby punktów (na przykład w Tesco).
Aby skorzystać z bonu zniżkowego, należy powiadomić o tym fakcie przed dokonaniem zakupów sprzedawcę. Należy oczywiście pamiętać o tym, że korzystanie z bonów zniżkowych, podobnie jak z kodów, obwarowane jest bardzo często licznymi warunkami. Może się na przykład okazać, że zniżka zostanie zaliczona dopiero po zrobieniu zakupów za określoną kwotę bądź tylko wtedy, gdy posiadamy specjalną kartę lojalnościową danego lokalu.
Newslettery, fanpage, kupowanie grupowe
Bardzo duża liczba osób chwali sobie otrzymywanie kodów rabatowych i bonów w zamian za zapisanie się na newsletter danego producenta bądź za polubienie jego profilu na portalu społecznościowym Facebook. Takie kody można wykorzystywać bardzo często zarówno w sklepie stacjonarnym podając go sprzedawcy przy kasie jak i w sklepach internetowych.
Inny sposób, który pozwala na zdobycie bonu zniżkowego to korzystanie z serwisów zakupów grupowych. Przedsiębiorstwa wystawiają tam swoje oferty po dużo niższych cenach niż te, które są dostępne w klasycznej formie dystrybucji. Aby otrzymać tego typu bon, który uprawni nas do wysokiego rabatu, trzeba wykupić specjalny kupon. Oferty tego rodzaju są niestety limitowane do określonej puli. Bardzo często decyduje tam zasada „kto pierwszy, ten lepszy”.
North Fish kupony rabatowe – zdrowy posiłek w dobrej cenie
North Fish to coraz popularniejsza sieć restauracji szybkiej obsługi. Na polskim rynku pojawiła się ona w 2002 roku. Pierwszy lokal został uruchomiony w centrum handlowo-rozrywkowym Galeria Echo w Kielcach. W menu North Fish znajdują się dania z ryb oraz owoców morza, autorskie kanapki. Są także zdrowe soki smoothies, które przygotowuje się na miejscu. Do każdej ryby Klient może nałożyć za określoną kwotę dowolnie wybraną przez siebie ilość dodatków – mogą to być ziemniaki pieczone, frytki, surówki, warzywa na parze itd. North Fish kupony posiada w swojej aplikacji mobilnej oraz na stronie internetowej northfish pl. Kupony dzielą się na następujące kategorie:
- Oferty specjalne – obecnie jest to: Łosoś norweski ze szpinakiem za 12,99 zł, -50% na dodatki w formule „nałóż ile chcesz”, Fisch&Chips z lemoniadą za 14,95 zł, Panna Cotta z musem mango za 2,99 zł, 20% zniżki za okazaniem legitymacji szkolnej bądź studenckiej
- Fishbony – obecnie są to następujące oferty: Dowolna zupa za 3,95 zł, Mintaj panierowany z frytkami za 10 zł, Fish burger z frytkami za 10 zł, Tortilla z łososiem i frytkami za 10 zł, Tortilla vege bądź Vege Burger z frytkami za 10 zł, Mintaj Tzatziki z dodatkami za 16,95 zł, Mintaj po grecku z frytkami i lemoniadą za 16,95 zł oraz Łosoś Norweski z kurkami i dodatkami za 19,95 zł
North Fish ma również bardzo interesującą ofertę skierowaną do internautów. Każda osoba, która zapisze się na newsletter za pomocą strony northfish pl otrzyma bon zniżkowy w wysokości 20% na kolejne zakupy w restauracji.
McDonald’s – ogrom promocji każdego dnia
Sieci restauracji szybkiej obsługi McDonald’s nikomu nie trzeba przedstawiać. Ta amerykańska sieć fastfood w mig podbiła w latach 90. polski rynek i cały czas zdobywa uznanie kolejnych Klientów. Wpływ ma na to nie tylko niepowtarzalny smak dań takich jak Big Mac czy wyjątkowe frytki. Dużą rolę pełnią tutaj również akcje rabatowe, których McDonald’s przeprowadza całkiem sporo. Obecnie sieć ma dla swoich Klientów akcję pod nazwą „2x2ForYou”. Polega ona na tym, że każdego dnia w aplikacji mobilnej McDonald’s znajduje się nowa, specjalna oferta na konkretny produkt McDonald’s. Akcja promocyjna cieszy się niezwykle dużym zainteresowaniem ze względu na fakt, że ceny zostały mocno obniżone – nawet o 60%. Oto przykładowe oferty z akcji „2x2ForYou”:
- 2 Cheeseburgery za 6 zł,
- 2x2ForYou za 8 zł,
- 2xPowiększone 2ForYou za 10 zł,
- Fresh Tasty za 2 zł,
- 6 McNuggets + małe frytki za 6 zł
- 6 McNuggets + mały napój za 6 zł
Korzystanie z kuponów w akcji „2x2ForYou” jest bardzo proste. Wystarczy pobrać aplikację McDonald’s, odebrać kod a następnie pokazać go sprzedawcy przy kasie.